Cum as promova eu SuperBlog


   Daca as fi colaborator media as lucra cu cei de la JurnalLifeStyle.ro !
Indragesc desigur si pe ceilalti:
     Obisnuit.eu a fost site-ul in care am regasit multe informatii interesante de pus in practica pe blog,
Trilulilu nu mai spun ca este sursa mea zilnica de muzica si video.
   
    Recent am intrat si pe MoneyWatch.ro si mi-a placut ce am gasit acolo,un stil curat si de un umor cald dar totusi ferm.Pe ArenaIT.net si Robintel.ro am mai pierdut ceasuri si o sa mai pierd si de acum inainte.
  Pe ceilalti colaboratori media recunosc ca nu am avut  ocazia sa le iau urma prea in amanunt :121.ro ,PRwave ,PHOTO Magazine si Connect sunt acestia din urma carora le multumesc pentru daruirea de care au dat dovda promovand SuperBlog.

Dar sa revenim cu tema noastra.Am spus ca as vrea sa lucrez cu cei de la Lifestyle si in continuare am sa va spun si motivul.
   Am observat ca au stil si scriu cu suflet,si cred ca ar reusi sa puna foarte bine in practica ideile mele.
Una dintre ele este publicarea unei reviste SuperBlog in care bloggeri sa isi exprime multumirile,nemultumirile in legatura cu acest concurs,in care toti partenerii media si si sponsorii sa lase un feedback,daca noi am devenit mai buni.

   Revenind la bloggeri cred ca publicarea unei reviste Superblog ar fi o mare bucurie,sa stii ca exista acolo un loc unde te regasesti,unde ai ocazia sa aflii care e  feedbackul sponsorului pe care l-ai dusmanit sau iubit mai rau ca pe Mos Craciun.

  Cred ca pana si din comentariile noastre se poate gasi subiect de un articol,dar nu intru in detaliu pentru ca vreau sa las lacrimile si suspansul pentru mai tarziu.Am auzit ca in curand se va deschide in Bucuresti o cafenea a bloggerilor,si mi-ar placea ca in tablourile expuse sa fie si sigla SuperBlog ,pentru ca intradevar din 2008 incoace reprezinta un etalon in domeniul blogg-ingului,cel putin pentru mine.
  De asemenea,am vazut ca cel de la LifeStyle au un site simplu si destul de sugestiv,cu ajutorul lor am putea sa ii dam lui Superblog(imi place sa consider consider aceasta competitie ceva mai important decat un concurs,ceva care prinde viata prin caracterele negricioase lasate de noi prada foamei cititorului,ceva mai mult ) ,revenind la idee cred ca am putea sa ii dam mai multe culori,sa fie mai sugestiv nu doar prin sponsori sau un slidder .
    Stiti ca inainte de lansarea unui film ne uitam la un trailer,sa vedem daca e bun,daca ne place sa....
Ei bine cu ajutorul celor de la ArenaIT am putea sa facem un trailer marca SuperBlog,unul plin de actiune si plin de obstacole{adica de probe ;))} si o muzica pe fundal,muzica din aceea razboinica.
Caci pana la urma asta facem,ne luptam,concuram pentru primul loc.
  Cu cei de la Trilulilu care am vazut ca au gusturi muzicale,am putea crea chiar si o melodie SuperBlog,mie unul mi-ar placea sa imi sune telefonul pe imnul acestui concurs.

Si poate mai sunt alte  si alte idei,dar deocamdata mai las si pe colegii mei sa ma completeze,colegii mei
 Astia mici care mi-au luat-o inainte :))

Articol inscris pentru nimeni altul decat SuperBlog 2012

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Se spune ca opinia ta conteaza si ca exista zana Commnent care iti asculta parerea si iti lasa un like sub perna inainte de culcare.

Back
to top