O călătorie cu peripeţii - Partea a II-a

   Într-un final ajunşi în Italia bătrânul s-a urcat în autocarul corespunzător destinaţiei sale..şi ce  vezi..nu am reuşit mult timp   bucur de linişte  se pune lângămine un afumat (sună mai bine fumuriu ? Sau devine un articol rasist ? ) 
Era clar  şi el avea mâncărimi sub limbă, dar cu lecţia învăţată de pe urmă bătrânului am încercat pe cât posibilul  nu-i stârnesc accidental pofta de vorbă
Imposibil totuşi..după numai 2 minute lângă mine a început..Am stat 3 ani în Italia... 
   Şi ce credeţi  am făcut..ei bine mi-am luat bunul simt şi m-am întors către geam.Şi am aşteptat... 
După câteva momente am răsuflat uşurat,reuşiserăm  transmit un mesaj. Acela  nu  interesa viaţa lui şi a nimanui in genere. 
   Este incredibil cât de multe persoane îşi povestesc viaţa unor necunoscuţiĂsta este lucrul care m-a iritat o bună parte din călătorie. De ce  avea degând -i povestesc unui om căruia nu-i cunosc nici numele ,viaţa mea ? 
De plictiseală - Nu, mersi 
Nevoia de a fi înţeles - Nu 
Alte motive - neah 
Consider  un om devine interesant dacă reuşeşte -şi păstreze misterul pentru cât mai mult timp
   Revenind..tot prin Italia autocarul s-a mai uşurat cu 3 pasageri ..unii dintre ei erau căutaţi de poliţie din câte am reuşit  înţeleg



   Atmosfera în autocar era dictată de cel mai vorbăreţ şi din păcate cei mai vorbăreţi erau o turmă de fumurii şi o tânără din Moldova care împreună au reuşit  dezbată ogamă variată de apropouri perverse mai bine de jumătate din călătorie
Astfel  vrând nevrând am aflat o bună parte din mărimile preferate ale femeii în materie de.. şi o poziţie dacă nu  înşel
   Am ajuns în România în cele din urmă iar prea uzată mită ne-a făcut  trecem neopriti,necontrolaţi,nemirositi de potăile care detectează droguri şi alte ilegale. 
În România povestea era la fel de tristă  acum 5 luni iar cele 12 ore petrecute pe drumuri parcă de ţară m-au demoralizat tare mult


După 3 zile şi trei nopţi eram acasă iar singurele gânduri erau somn..şi somn.

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Se spune ca opinia ta conteaza si ca exista zana Commnent care iti asculta parerea si iti lasa un like sub perna inainte de culcare.

Back
to top