Trăiri negative si soluţii

În momentul acela nu avea nevoie de un alt mănunchi de idei cărora să le ofere conotaţii..avea nevoie doar de o adiere plăcută de Iulie,trăiri .Alterată de prea multe dezacorduri..rodul întrebărilor de pe raftul retorice/concludente.

Vine totuşi un moment în viaţă încât doar în dezolarea singurătăţii îţi regăseşti liniştea.De multe ori atunci ne invadează gânduri pesimiste şi de mult mai multe ori surprindem realitatea cum nici un alt optimist nu reuşeşte s-o imortalizeze.Totuşi vreau să fiu în pielea unui optimist atunci când întâmpin un eşec.

sursa
Vreau oarecum să mulez acest articol pe starea voastră..vreau să simţiţi că eu va înţeleg..nu doar pentru că compasiunea este o virtute demnă de a fi cultivată ci pentru că asta simt. Sunt momente în viaţă oricărui om când trece prin felurite stări precum confuzia,tristeţea sau agonia.

Momente ca acestea rareori pot fi vindecate în acea clipă.Ca şi iubirea, tristeţea e un sentiment profund ce prinde rădăcini adânci şi ne diluăm în astfel de momente pentru smplu' fapt că suntem creaturi guvernate de sentimente.

Sentimentele !
Ele sunt liantul ce înnoadă multe indicaţii şi răspunsuri , la nivel conştient se iau decizii pe care raţiunea le supune instinctului.Instinct supus la rândul sau de către trăiri,emoţii. Rezolvarea conflictelor interioare nu vine printr-un răspuns,răbufnirea nu se produce printr-o propoziţie..în nici un caz.Rezolvarea o vom regăsi într-un surâs,lacrimă,scânteie de viaţă.
Oameni buni,dragii mei..nu suntem roboţi,nu avem procesoare i7 şi 8gb de rami.Suntem mai mult decât foldere unde arhivăm problemele şi le deschidem cu Raţiunea V.2.3.5 (The key to solve your problems) . Unele răspunsuri pot veni întradevar după lungi analize dar cele mai importante se vor sedimenta nu în minte ci în inimă !
sursa
Şi eu am momente în care cedez presiunilor..presiuni din familie, din exterior.Este ceva absolut normal şi ca oameni ar trebui să putem accepta aceste prăbuşiri.Ce putem face când ele apar ?
În primul rând putem începe prin a înceta să ne criticăm aşa de dur.
(Nu există un al doilea rând,n-am destule idei cât pentru un text argumentativ )

Am decis să scriu acest articol pentru că eram destul de supărat,timorat după o discuţie avută cu o tânăra domnişoară de o stare deloc plăcută.Pe moment nu am avut o reacţie şi m-am sustras conversaţiei pentru că situaţia mă depăşea net, şi probabil mă depăşeşte şi acum însă ştiu că acea stare are leac.Leac ce are că ingrediente de bază emoţia şi sentimentul .

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Se spune ca opinia ta conteaza si ca exista zana Commnent care iti asculta parerea si iti lasa un like sub perna inainte de culcare.

Back
to top