Critica constructiva

Critica..o consider esenţială în dezvoltarea caracterului.Dar nu orice critică,multe dintre ele sunt doar răutăcioase şi nu ajută pe nimeni,ba mai mult supără şi ponegresc persoana în cauza.

E vorba,după cum probabil ţi-ai dat seama de critica constructivă,cea care într-adevăr oferă sfaturi şi repere pe care le poţi urma.
Nu-i de ajuns să afirmi că : este un film fără pic de esenţă,scenariul este o joacă de copiii.
Pentru a construi o critică bună este necesar să incluzi îndemnuri,poveţe care să călăuzească îmbunătăţirea situaţiei.Atunci când oferi toate acestea poţi demonstra într-adevăr că ai cunoştinţe în domeniul respectiv şi ai intenţii bune spre a oferi un semnal de alarmă, a ajuta; si nu doar pentru a ieşi in evidenţă.

Mulţi critică,eu am criticat şi din păcate uneori încă o fac.Am purtat o conversaţie cu o tânără dom'şoară despre acest subiect şi spre surprinderea mea a adus în discuţie un aspect care nu îl luam în considerare.Şi anume că_critica-i apă de ploaie decă-i îndreptată spre un domeniu în care nu excelezi sau,nu merită să critici o persoană care are o pasiune ce tu n-o poţi înţelege,nu poţi critica un artist când tu nu ştii să cânţi,pictezi,scrie s.a.m.d .

Dar uneori simţi nevoia să arunci nişte cuvinte zeflemitoare..spre exemplu,eu ascult Nimeni Altu' şi restul artiştilor îmi par mici copii pe lângă el.Nu le critic vocea pentru că eu n-am şi ar fi absurd să o fac.Însă în schimb mă iau de versuri (just în my mind,but not always !? ).Consider că sunt mulţi bloggeri mult mai talentaţi care compun versuri mai reuşite decât ei.Sigur,articolele nu sunt piese muzicale,însă au mai multă esenţă decât multe dintre cele actuale.În cele din urmă ce-i o piesă muzicală ? O bucată de text transpusă pe negativ,interpretată de un artist. Insă acea bucată de text nu mă convinge pentru că o compoziţie muzicală trebuie să transmită ceva,nu trebuie să fie un roman dar măcar să contureze o pildă.

Am ca scop renunţarea într-un viitor cât mai apropiat la critica făra vreun substrat care n-ajută pe nimeni,acum eu ştiu..sper să reuşesc.

Intrebare: voi de ce criticaţi ?

CONVERSATION