Un fel de experienţă

   Cert este că viaţa nu încetează să-ţi ofere lecţii pe tot parcursul ei. De aspectul ăsta m-am lovit aseară.Vorbeam cu o dom'şoară..să'i spunem Georgeta pentru că nu vreau să generalizez mai târziu.Deci, vorbeam cu Georgeta de aproximativ 2 sapatamani.. dacă ar fi să însumez toată perioada fără pauze şi răsturnări de situaţie. M-am întâlnit cu dansa şi totul a ieşit bine,am râs,ne-am distrat.Mai ceva ca'n poveşti...oke,aici exagerez puţin.
Cei drept începuserăm să prind câteva idei cum că ea ar trebuie să-mi fie iubita o bună perioada de timp. Idee care s-a evaporat la aflarea veştii că are prieten,respectiv iubit.
Primul gând a fost : i-am cerut să ne întâlnim,a acceptat ..ce fată se întâlneşte cu un alt băiat atunci când are iubit ?

   Ei bine mai târziu am aflat că singura ei aşteptare în ceea ce mă priveşte era o relaţie de amiciţie sau ceva asemănător şi că eu nu făceam eforturi îndeajuns de mari să-i dau de înţeles că aş vrea să fiu cu dansa.
Şi aici recunosc..nu-s tocmai băiatul care de la prima întâlnire face apropouri sau te priveşte pe sub sprânceană.Vroiam ca lucrurile să decurgă încet,să o cunosc pe Georgeta mai bine,şi după aş fi putut să-i dau semnale de fum cum că aş vrea să fiu cu ea.

   Se pare că strategia mea în ceea ce priveşte abordarea fetelor este puţin cam demodată sau înceată...cert este că trebuie să-i dai de înţeles fetei că o plăci,şi asta cât se poate de repede că de nu..eu ştiu.
Acum nu-s supărat pe situaţie nici pe Georgeta care chiar este o fată isteaţă,frumoasă şi lista poate continua...sunt mai degrabă supărat pe mine că sunt de modă veche şi poate că următoarei o să-i dai mai multe semne, mai devreme.
Dar asta ar contrazice mult concepţiile mele,cunoaşte fata şi după invit-o la dans.

  Am păţit multe în iubire şi prefer să fiu precaut,poate că d-asta aleg să te cunosc mai bine şi după să las muzica să ne ghideze paşii. Într-un final şi în cele din urmă nu-i chiar o lecţie de viaţă,dar eu ştiu..a fost cu siguranţă o experienţă ce a mai scuturat praful prin camerele supărării şi întrebărilor uneori,retorice.

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Se spune ca opinia ta conteaza si ca exista zana Commnent care iti asculta parerea si iti lasa un like sub perna inainte de culcare.

Back
to top