Te salut prietene !

Salut Prieteni, acest articol este pentru prieteniii care mi-au fost aproape atat in momentele bune cat si in cele mai putin bune, prietenii fara de care nu as fi crescut ca persoana. As vrea sa cuprind in acest articol toate gandurile bune si respectul pe care vi-l port. E primul articol de felul asta asa ca ar putea iesi dezastruos, cu toate astea nu uitati, sunteti Extraordinari !

Bun, primul prieten cu_care voi deschide aceasta scrisoare de multumire este Danut. he.

Danut prietene, incep prin a-ti multumi, pentru ce ? In primul rand pentru felul tau de a fi, pentru momentele cand esti calm si momentele cand esti incredibil de amuzant. Pentru momentele in care canti pe strada si momentele cand ...ei bine, canti in casa. Te apreciez pentru determinarea ta, nu mi te imaginam web designer si n-ai facut decat sa-mi demonstrezi contrariul. De la tine am invatat ce inseamna moralitatea si valorile intr-o relatie, atat de prietenie cat si cu veveritele. Doar tu stii ca-s momente, rare ce-i drept cand raman fara energie si tot asa apare cadrul perfect pentru a filosofa despre scorburi si alte vagauni. N-am gasit o incheiere adecvata asa ca na , paca paca (expresie plina de inteles Cristi )

Alex prietene, te salut ! Ia un loc :)   Tu m-ai surprins cu .. ei bine cu mai tot. Cand mi-ai povestit ca ai avut in plan sa-ti infiintezi o firma si aveai un plan de afaceri m-ai nenorocit. Si eu am avut planuri insa tu mi-ai demonstrat ca eram inca mic copil. De la tine am invatat sa clasific ramii dupa latenta si frecventa si am mai invatat despre relatia dintre placa video si procesor, evident n-am tinut minte.Esti un prieten cu bun simt, cumpatat si ai ambitie. Asta e lucru pe care toti il aveti in comun, de asta sunt sigur ca veti reusi in ce va propuneti. Am mai invatat si alte lucruri, cuvinte si expresii dar blogul asta nu e 18+ si n-as vrea sa-i dau lu Edi ocazia sa-si imbunatateasca repertoriul  .Te salut, respectele mele.


Cristi, tu esti cel din urma - asta pentru ca nah..danut e primul si alex la mijloc :)) Logica e imbatabila nu ? Te surclaseaza pur si simplu. E posibil sa fi exagerat cu gluma asta, n-o sa stim niciodata - asta pentru ca glumele n-au gura, nici lacrimile .  Bun - Fara alte comentarii incep.  La tine am vazut pentru prima oara cum arata ordinea, disciplina si cum se integreaza ele in viata de zi cu zi. Tu ai fost unitatea mea de masura pentru valorile astea. Mi-am dat seama ca la capitolul asta eram patetic si asta ma determina sa fiu mai disciplinat in activitatile si telurile mele.
O alta calitate care o apreciez la tine este cea de a contrazice, sau sa zic altfel - ai taria de caracter sa iti exprimi punctul de vedere si intelepciunea sa-l argumentezi fara a-ti impune parerea. Iti apreciez fermitatea si istetimea in exprimare si nu in ultimul rand glumele incolore, mereu geniale, he.


Ma gandesc sa pun si poze dar nu pot tine piept siroaielor de lacrimi si emotiilor care succed de obicei acestor elemente grafice.

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Se spune ca opinia ta conteaza si ca exista zana Commnent care iti asculta parerea si iti lasa un like sub perna inainte de culcare.

Back
to top