Daca esti un prieten bun o sa ai trasaturile astea

Se spune ca prietenul la nevoie se cunoaste, de aici si zicala pestele la foame se cunoaste ,pinguinul  cand aluneca se cunoaste s.a.m.d - Fara poezie viata e pustiu [Pentru Domnu Radu - cel mai dur instructor auto] -> umor incolor.

 A fi prieten nu este sinonim cu a fi un servetel sociabil pe care apropiatii il folosesc atunci cand sunt bolnavi de viata. Deci, cum iti dai seama ca esti un prieten bun ? In cele ce urmeaza am insiruit cateva trasaturi , cu cat te identifici cu mai multe cu atat mai bine .

*Esti capabil sa ii spui verde in fata prietenului ca are o problema, chiar daca asta o sa-l scoata din zona de confort o  perioada. Poti aduce in subiect defectele lui si le puteti discuta de o asa maniera incat el sa stie ca e apreciat si ca problema cu care se confrunta nu suporta amanare.

*Esti capabil sa oferi fara sa astepti ceva in schimb. Trasatura asta poate deveni adanca in intelesuri, n-o inteleg pe deplin - asa cum o inteleg o explic.  Cand ii dai prietenului tau cel mai bun portia ta de cartofi prajiti si kebab te-ai astepta ca el sa-ti returneze favorul culinar cu un altul. Cand nu se intampla asta il acuzi ca incalca principiul reciprocitatii. Sa-ti spun un lucru, doar pentru ca tu faci lucrul corect nu inseamna ca asteparile pe care le ai fata de altii se vor adeveri. Intodeauna va exista o variabila asupra careia n-ai drepturi de admin s-o alterezi. M-am intins prea mult cu explicatia ?
Bun , inca putin (nu de alta dar e blogul meu si indiferenta) Ma gandesc in felul urmator -> Lucrul care ne raneste cel mai mult sunt asteptarile noastre. Nu zic ca asteptarile sun bune sau rele. Ele devin asa in functie de cata importanta le dam.

Exista 2 tipuri de asteptari 1. Ma astept ca tu sa fii simpatica si sa ai simtul umorului, adica sa razi la glumele mele ---si----daca asta nu se intampla paca paca, ma dezamagesti si imi esti antipatica

2.Ma astept sa fi fost mai atenta si mai grijulie . Cand nu se intampla asta asteparile nu-mi sunt indeplinite dar e in regula, starea mea de spirit nu e alterata de asteptari , doar de implinirea asteparilor. Neimplinirea lor nu ma supara pentru ca asteptarile mele nu cauta o finalitate absoluta.

Cam atat. In viitorul apropiat o sa continui cu **** si posibil sa mai sterg din*2  poate am crosetat prea mult pe subiect.



CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Se spune ca opinia ta conteaza si ca exista zana Commnent care iti asculta parerea si iti lasa un like sub perna inainte de culcare.

Back
to top