Ziua de Joi

Inceputurile sunt simpatice , pana te ajung repercursiunile greselilor aferente biletelor cumparate la pret redus - mergem pe ideea "daca e prea simplu inseamna ca ai facut ceva gresit". Vorbesc aici despre inceputurile cu aroma de vanilie si gust de pelin.Despre inceputurile care sunt sortite amagirii, persiflarii sinelui.  Bun - gata cu atmosfera de plumb, poftim Bacovia.

Asta de fapt e inceputul articolului meu .Vrui sa va distrag atentia pentru un moment de la inceputuri de genul : cei mai multi oameni - de cele mai multe ori - se spune ca - si au scris articole pana la adanci batraneti.

Astazi am gresit, suficient cat sa-mi dau seama ca o greseala nu umbla niciodata acompaniata de vina, ea pastreaza in lesa si un catelus micut, fara pedigree insa .

Catelus pe nume 'M-am invatat minte'. Nu o sa continui pe subiect pentru ca 'M-am invatat minte' e catelusul meu si acum e bolnavior, abordare corecta zic eu.

O sa continui pe alt ton, un ton piperat cu scene deprinse dintr-o familie normala, de ce zic asta ? Pentru ca azi am avut impresia, sau cel putin vreau sa cred ca am vazut un cuplu cum isi incurajeaza odrasla. Si ce-i cu asta sau... ca sa continui aceasta depravare interogativa (exagerez...) De ce face asta obiectul interesului meu ?

Continui putin pe o nota autocompatimitoare, mai pe scurt, veti asista la un moment unic de  'ma autocompatimesc si asta ma ajuta ?'
Ideea este ca eu nu prea am avut parte de genul asta de incurajari si asta ei bine ma arunca pe banca de rezerve mai mereu. M-am simtit incomplet si invidios, bucuros ca exista si gelos ca nu in viata mea. Acea incurajare parentala care te conecteaza cu o pseudo-stare de bine si de euforie.

Cam atat cu acest rumegus narativ. Va multumesc !


CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Se spune ca opinia ta conteaza si ca exista zana Commnent care iti asculta parerea si iti lasa un like sub perna inainte de culcare.

Back
to top