Impas.

Ma intreb cat va mai dura pana cand satul de haos ma voi aseza si voi sta de vorba cu mine. Ma intreb cand se va intampla asta. Sufletu-mi trimite pe whatsapp tot felul de selfi-uri, pesemne ca pozeaza-n victima. Sufletu-mi e un fel de facebook, pana cand sa dau scroll infinit printre amintiri ? Pana cand sa verific profilul momentelor de portelan din viata mea. Simt ca ar trebui sa dau block tuturor profilelor fake pe care le am la follow si sa incep un nou cont, o noua viata.

Ma simt obosit, vreau sa stau de vorba cu mine - sa fiu un fel de ask.fm, dar pentru suflet. Vreau sa fiu un fel de super mario - insa calatoria mea sa nu duca inevitabil catre salvarea printesei ci catre descoperirea sinelui. Vreau sa fie o aventura in care sa ma descopar si sa colectionez puncte, sa trec peste obstacole si sa-mi odihnesc truda de peste zi, seara sa pot lasa joystick-ul jos si sa nu mai numar puncte ci momente de intimitate.

Ma simt vlaguit de mine si din cauza mea. Simt ca sunt multe intrebari pe care nu le pun si ca povara ce mi-e dat sa port  depaseste pragul meu de toleranta emotionala. In curand voi plange cu intrebari si voi avea nevoie de raspunsuri, doar asa voi dizolva barajul de suspine si padurea de ganduri ce-mi bantuie noaptea.

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Se spune ca opinia ta conteaza si ca exista zana Commnent care iti asculta parerea si iti lasa un like sub perna inainte de culcare.

Back
to top